piątek, 16 listopada 2012

Zarybianie - 16 listopada



19 komentarzy:

  1. były efekty dziś po zarybianiu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj na łowisku istne oblężenie... rybki nawet aktywne, 2 sztuki na brzegu i kilka spadów. Wszystko na woblerka na obrotówkę nie miałem efektów

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj kolejne dwa 33 i 36 cm. Szału nie było,kilka osób i prawie każdy coś miał zarówno nam muchę jak i spinning. Moje padły na woblerka tak jak tydzień temu.

    OdpowiedzUsuń
  4. 25 listopada było ok. Pogoda była cudna, prawie nie wiało padło kilka kompletów, większość na spinning, jeden na muchę, oprócz tego każdy coś złowił. Moj komplet to : 2 szt na obrotówkę, 1 na woblera rybki w przedziale 35 - 38 cm.

    OdpowiedzUsuń
  5. Koło której godziny najlepiej się pojawić na łowisku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej jak najwcześniej, ponieważ dzień coraz krótszy. Z braniami różnie. W tamtym tygodniu ładnie brały w południe.

      Usuń
  6. Byłem pare razy zaraz z rana ale tak do 9.00 zwykle nic się nie działo. Szukałem sandacza rano ale albo ja nie potrafię łowić sandaczy albo śpią :) Może wybiorę się jutro, chyba ostatni raz w tym roku, marznięcie na lodzie nie jest moim ulubionym zajęciem.

    OdpowiedzUsuń
  7. z tymi porami to jest różnie, tydzień temu złapałem obie sztuki do południa (jeden ok 9 drugi po 11) a wczoraj będąc od 8 rano oba złapałem po 14:-) sam już nie wiem od czego to zależy, raz biorą jak jest lekka falka innym razem jak jest gładka tafla, reguły nie ma...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dziś 8-11 bez brań..

    OdpowiedzUsuń
  9. do rybek na Cholerzynie trzeba mieć cierpliwość, bylem od 8 i gdyby poddał się o 13 to też bym wrócić bez brania, na szczęście wszystkie 3 brania (2 sztuki złapane) trafiły się między 14-15.30. Ciekaw jestem jak z aktywnością rybek będzie w tym tygodniu jak spadł śnieg:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. witam, mam w planach zaopatrzyć się w sprzęt spławikowy na nowy sezon - również z myślą o letnim spławikowaniu na Cholerzynie. Czy macie jakieś rady co do wędziska; długość itp..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja osobiście kompletnie się nie znam na sprzęcie spławikowym, ale mam nadzieję, że ktoś pomoże w tej sprawie :)

      Usuń
    2. Polecam wędkę 4,2 -5m .Typu match ew. bolonka ona może a najlepiej jakby była dłuższa ale bez przesady max 6m większe bardzo drogie i nie poręczne. Proponuje stały zestaw a nie przelotowy nie wydaje mnie się aby tam było głębiej jak te 4-5 metrów.Kołowrotek przynajmniej średniej wielkości. To tyle jak coś więcej to pisać.

      Usuń
  11. jeśli był ktoś dzisiaj lub będzie jutro dajcie znać czy już pojawił się lód i koniec spinningu w tym roku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lodu nie ma w ogóle. Teraz na łowisku jest dwóch spinningistów, ale wyników JESZCZE nie znam :) Napiszę pod koniec dnia.

      Usuń
  12. to super że nie ma lodu:-) może się jeszcze do jutra nie zrobi:-) a złapał ktoś coś?

    OdpowiedzUsuń
  13. jest już lód czy da się łapać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na łowisku właśnie jest dwóch najwytrwalszych spinningistów. Lodu jest trochę przy łódkach, a oprócz tego to w ogóle. O żadnych sukcesach na razie nie słyszałem.

      Usuń