sobota, 16 kwietnia 2011

Ach te pstrągi...

Dzisiaj był słoneczny, bezwietrzny i ciepły dzień. Wszystko zapowiadało się super. Większość osób nastawiona była na suchą muchę, lecz niestety rybki nie współpracowały. Przełom nastąpił o godzinie 12. Tęczaki momentalnie zaczęły oczkować i zbierać drobną czarną muszkę z tafli wody. Łowiąc z łódki miałem trzy brania na sucharka, ale zacięcie było rzeczą trudną, ponieważ pstrąg atakował muchę bardzo blisko burty. Kolega Piotr zaczął eksperymentować z małymi przynętami (nimfka, mokra mucha), co było świetnym pomysłem. Złowił kilka rybek. Jedna osoba pochwaliła się kompletem, a inni mieli po dwie sztuki. Na spinning brały dokładnie tak samo jak na muchę. Najlepszą przynętą okazał się woblerek i na niego została złowiona głowacica :) Film z tego dnia będzie w zakładce "FILMY".

4 komentarze:

  1. no i WMG zablokowało filmik,, pewnie kolega muzyczkę dał swoją, trzeba niestety z ich zestawu wybierać bo szybko blokują mendy ....

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak oglądam swój filmik to muzyczka dalej jest :), lecz mam problem z dodaniem go do zakładnki "FILMY". Mam nadzieję, że dziś po południu mi się uda.

    OdpowiedzUsuń
  3. na Twoim kanale dalej filmik nie działa, pisze że zablokowane przez WMG ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmieniłem muzykę w filmie. Mam nadzieję, że teraz wszystko jest OK. Jest on już w zakładce filmy!

    OdpowiedzUsuń